Szybka dieta odchudzająca – przykładowy jadłospis

Pierwszym krokiem w odchudzaniu powinna być zmiana stylu żywienia na zdrowe i niskokaloryczne produkty. Żeby dieta była skuteczna, warto stosować zasadę „częściej a mniej”, co oznacza od 4 do 5 posiłków dziennie oraz mniejsze ich porcje. Również odstępy czasowe między posiłkami powinny być w miarę regularne i nie przekraczać 4 godzin. Jeśli nie masz pomysłu na niskokaloryczne posiłki oto przykład jadłospisu na szybką diete odchudzającą:

1. Śniadanie

kromka ciemnego chleba graham, twarożek kanapkowy, dwa liście sałaty, pomidor

2. II Śniadanie

jogurt naturalny, musli

3. Obiad

filet z piersi z kurczaka gotowanego na parze, kasza jęczmienna, 1 marchewka + brokuły (100g) pieczone w folii aluminiowej z przyprawami

4.Podwieczorek

owoc (np. jabłko)

5. Kolacja

sałatka z łososia: wędzony łosoś (100g), sałata, 2 średnie pomidory, szczypiorek, 2 łyżki oliwy z oliwek, sól, pieprz ziołowy, zioła prowansalskie (do smaku)

2 thoughts on “Szybka dieta odchudzająca – przykładowy jadłospis

  • 30 października 2015 at 20:50
    Permalink

    Super dieta! Proste dania i dostępne produkty 🙂

    Reply
  • 31 października 2015 at 18:32
    Permalink

    Super 🙂 na takie coś czekalam

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *