11 sposobów na przyspieszenie odchudzania

Przyspieszenie odchudzania

„Problem z dietą jest taki, że trwa zbyt długo, a brak efektów zniechęca.” Mówi mi tak naprawdę wiele z Was. Zawsze odpowiadam, że odchudzanie to jest proces i nie należy skupiać się na efektach tylko zmienić styl życia i czerpać z tego radość! Istnieją jednak sposoby które pomogą Wam przyspieszyć ten proces. 🙂 Jak przyspieszyć odchudzanie w bezpieczny sposób?

1. Pilnuj płynów

Pij zieloną herbatę. W niedawnym badaniu naukowcy odkryli, że osoby które piją zieloną herbatę spalają dodatkowo 70 dodatkowych kalorii w ciągu 24 godzin. Jeśli mogę w to wierzyć, to po dodaniu tych 70 kalorii wychodzi nam w sumie 3,3 kg tłuszczu na rok! Naukowcy uważają, że różnica jest spowodowana zwiększającym się metabolizmem przeciwutleniaczy znanych jako katechiny, które znajdują się w zielonej herbacie.

Zobacz też: Green Coffe Plus – Ekstrakt z ziaren zielonej kawy.

zielona kawa na odchudzanie

2. Unikaj kalorii w szklance

Ciało nie rejestruje płynnych kalorii w taki sam sposób jak stałych. Przez wypicie kawy mokka nie będziemy tak syci jak po zjedzeniu miski makaronu mimo tego,że makarony są mniej kaloryczne. Kontroluj więc spożycie soków, napojów gazowanych, słodkich kaw i wina. Alkohol dodatkowo może hamować metabolizm tłuszczu.

3. Zacznij podnosić

Kup zestaw ciężarków 2 kg. Jest to świetna inwestycja której nie będziesz żałować. Oto dlaczego: Trening siłowy buduje beztłuszczową tkankę mięśniową, która spala kalorie – w pracy lub w spoczynku – 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Im więcej masy mięśniowej masz, tym szybciej będziesz chudnąć. Ćwicz cztery razy w tygodniu po 30 min a szybko zaobserwujesz poprawę.

4. Ograniczaj spożywanie soli!

Sól przyczynia się do zatrzymywania wody w organizmie co sprawia, że wyglądasz jak balon. Sugerowana wartość soli do spożycia to jedna łyżeczka na dzień, ale większość z nas spożywa nawet jej dwukrotność. Miej więc na uwadze spożycie soli. Ukryte źródła to słone przekąski, takie jak chipsy i wiele paczkowanych środków spożywczych! Zwróć na to szczególną uwagę.

5. Ostra papryczka

Okazało się, że jedzenie ostrej papryki może zwiększyć podstawową przemianę materii organizmu (kalorie które są spalane w spoczynku). Powód? Kapsaicyna, związek który znajdziemy w papryczkach jalapeno i cayenne. Może zwiększyć w organizmie wydzielanie hormonów stresu, takich jak adrenalina, która może przyspieszyć metabolizm i zdolność do spalania kalorii. Co więcej, jedzenie ostrej papryki może zmniejszyć apetyt. Urozmaicaj więc swoje jedzenie doprawiając je ostrymi papryczkami!

6. Prześpij się!

Tak, może wydawać się zabawne, ale brak snu tuczy – i to nie tylko dlatego, że jesteś bardziej podatna na nocne przekąski (choć to też). Kobiety, które śpią mniej niż 4 godzniy na dobę mają wolniejszą przemianę materii od tych które wypoczywają pełne 8 godzin.

7. Idź na wieczorny spacer!

Nie zrozumcie mnie źle – ćwiczenia są dobre o każdej porze, ale wieczorami aktywność może być szczególnie korzystna, ponieważ metabolizm spowalnia pod koniec dnia. Trzydzieści minut ćwiczeń tlenowych przed kolacją zwiększa tempo przemiany materii i może się utrzymać do następnego dnia.

8. Jedz każdy posiłek

Słuchajcie: Pomijanie posiłków nie pomoże Ci w tym aby schudnąć szybciej, ta strategia spali na panewce, ponieważ organizm myśli, że jedzenia jest niewiele i spowalnia swój metabolizm w celu oszczędzania energii. Prowadzi to do tego, że organizm magazynuje kolejne posiłki w postaci niechcianych kilogramów nawet wtedy kiedy jesz normalnie. Jeśli gorączkowy dzień nie pozwala Ci zjeść posiłku o danej porze, schowaj jakiś owoc w torebce.

9.Dodaj 20 minut ćwiczeń dziennie

Jeśli jesteś na diecie to prawdopodobnie już ćwiczysz kilka razy w tygodniu. (Nie? Czas zacząć!) Jednak niezależnie od tego czy ćwiczysz czy nie można robić coś ekstra każdego dnia. Korzystaj ze schodów zamiast z windy, zamiast jechać wszędzie autem – wsiądź na rower lub idź spacerkiem. Nawet sprzątając lub biorąc psa na spacer zwiększasz spalanie kalorii. Nie musisz iść na jogging (mimo, że pomoże) aby przyspieszyć utracić wagi. Dwadzieścia minut umiarkowanej aktywności fizycznej dziennie oznacza, że będziesz spalać około 700 kalorii.

10. Pij!

Woda, woda, woda. Słyszałyście o tym wcześniej i usłyszycie ponownie. To dlatego, że picie 2 litrów wody dziennie jest najprostszym sposobem na utratę wagi. Twój organizm potrzebuje wody, aby skutecznie metabolizować zapas tłuszczu. Kiedy kończy się zasilanie (w postaci wody) to proces spowalnia, co oznacza że trudniej będzie Ci spalić kalorie.

11. Sztuczka którą stosuję

Aby dodatkowo przyspieszyć odchudzanie i wspomóc swój organizm w walce z niechcianymi kilogramami możemy zastosować naturalne i bezpieczne suplementy. Ja osobiście korzystam z AcaiBerry900 który możesz zakupić 20% taniej dzięki temu linkowi na >>tej stronie producenta<< Korzystam z tego środka i efekty mogą naprawdę zadziwić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *