Przysiady – 5 rzeczy które musisz wiedzieć

 

Przysiady są kluczem do budowania silniejszych pośladków, jednak aby osiągnąć pożądany efekt potrzeba czegoś więcej, niż tylko kucanie.

Posiadanie okrągłego tyłka jest modne dzięki Jennifer Lopez, Kim Kardashian i innych gwiazd. Choć mogą one być podziwiane za seksowne pośladki to prawdą jest, że nie każdy jest zbudowany w ten sam sposób.

1. Przysiady mogą wywoływać zaburzenia równowagi mięśniowej:

Twój przysiad może wiele powiedzieć twojemu trenerowi o twoich zaburzeniach równowagi mięśniowej, strukturze ciała, mocnych i słabych stronach. Może to wydawać się podstawowym ćwiczeniem, ale bardzo łatwo je zepsuć, nawet jeśli już robi się je przez długi czas. Gdy nie używasz bioder, lub kolana pochylają się zbyt często bez wcześniejszej rozgrzewki, zaczynają one się łamać, odczuwamy silny ból przy każdym ruchu. Ważne jest aby mieć trenera który by Cię obserwował. Będziesz zaskoczona tym co można dowiedzieć się o swoim ciele.

2. Istnieje mnóstwo sposobów:

Większość ludzi trzyma się tradycyjnych ćwiczeń, ale istnieje wiele innych które można wypróbować, aby wzmocnić swoje pośladki i dolną część bioder. Są to między innymi: przysiady dzielone, przysiady na jednej nodze (pistolety), przysiady-Sumo, i wiele wiele innych.

3. Twoje pośladki są największymi mięśniami w organizmie:

Nieważne jak połączysz trening ciała, pośladki zawsze będą zaangażowane. Mięsień pośladkowy wielki jest największym mięśniem w organizmie, co czyni go największym spalaczem kalorii. Dodanie treningu siłowego, pozwala testosteronowi zwolnić, a on z kolei wspomaga organizm jako hormon wzrostu, pomaga mu budować mięśnie i spalać więcej tłuszczu.

4. Przysiady to również podstawowe ćwiczenia:

Zazwyczaj, kiedy myślisz o ćwiczeniach AB to  masz przed oczami robienie brzuszków, ale to też ćwiczenia na mięśnie ud i pośladków. Liczy się tu sposób pracy mięśni. Przysiady można wykonywać np. trzymając hantle kettlebells z przodu klatki piersiowej, zmusza to do pozostawania w pozycji pionowej i angażowania większej ilości mięśni.

5. Przysiady nie są jedynym czynnikiem budującym mięśnie:


Wbrew powszechnemu przekonaniu robiąc same przysiady nie zdobędziemy lepszej pupy. Jeśli chcesz zbudować sobie perfekcyjne pośladki, musisz dodać inne ćwiczenia do swojego planu. Spróbuj deadlifts, pchnięcia bioder itd..

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *