Motywacja

Okres zimowy sprawia, że brakuje nam motywacji. Krótki dzień, który szybko zamienia się w wieczór powoduje, że jesteśmy senni. Ujemne temperatury nie sprzyjają wychodzeniu na dwór a co dopiero żeby np. wyjść pobiegać.Jeśli postanowiłaś sobie, że będziesz aktywna fizycznie, pewnie zadajesz sobie pytanie: „Co zrobić żeby nie stracić formy?”.

W grupie siła

Łatwiej jest wyjść z domu, jeśli motywuje Cię przyjaciółka, znajomi czy partner życiowy. Jeśli brakuje Ci chęci i wiesz, że sama nie dasz rady, poproś znajomych o pomoc. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że będziecie motywować się wzajemnie. Warto wyznaczyć sobie wspólne cele i do nich dążyć. Gwarantuje, że po jakimś czasie przymusowy wysiłek fizyczny stanie się przyjemnością.

Sporty zimowe

Spora warstwa białego puchu leży za oknem? Wykorzystaj to! Wybierz się na narty, snowboard czy na łyżwy. Nie masz sprzętu? To żaden problem, w wypożyczalniach na pewno znajdziesz coś dla siebie. Nie zaprzyjaźniłaś się z żadnym z powyższych sportów?

Spacery

Wyjdź na spacer. Na pewno musisz odebrać dziecko ze szkoły, wyprowadzić psa albo zrobić zakupy. Wystarczy 40 minut dziennie żeby Twoje ciało było w ciągłym ruchu i nie nabierało dodatkowej tkanki tłuszczowej.

Nagrody

Jeśli chcesz utrzymać wspaniałą figurę, to nie nagradzaj się przekąskami. Możesz za to, po udanym treningu nagrodzić się długą kąpielą, odwiedzić ulubioną restaurację lub wybrać się do kina czy teatru.

Trening domowy

Jeśli nic nie jest w stanie wyciągnąć Cię na dwór, zrób trening w domu. Prawda, że proste? Jeśli nie wiesz od czego zacząć, wystarczy poszukać w internecie. Na pewno znajdziesz dużo różnych treningów w zależności od swojego zaawansowania.

Jedz zdrowo

Najważniejsza zasada. Nie jesteś misiem, nie zapadasz w sen zimowy i nie potrzebujesz dodatkowej tkanki tłuszczowej. Zadbaj o to aby jeść 4-5 posiłków dziennie w regularnych odstępach. Pamiętaj, że dieta to 70% sukcesu.

Nie szukaj wymówek. Pamiętaj, że do lata pozostało już niewiele czasu i jeśli nie chcesz ukrywać się pod kocem na plaży, to zacznij już dziś, a nie od jutra, czy od poniedziałku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *