Co daje trening na skakance

Któż z nas nie miał skakanki w dzieciństwie? Teraz też możesz z niej zrobić użytek i zacząć trening na skakance od zaraz! To nie tylko zabawka, ale też potężne narzędzie do kształtowania całej sylwetki. Regularne ćwiczenia na skakance mogą pomóc Ci w walce ze zbędnymi kilogramami oraz wzmocnić mięśnie nóg, ramion oraz zwiększyć sprawność stawów.

Trening na skakance, ale jak często?

Już w pół godziny możesz spalić od 300 do 400 kcal tylko skacząc! Dodatkowo, regularne treningi poprawią wygląd łydek, ud, pośladków i ramion. Skacząc zapewnisz sobie wzmocnienie górnej części ciała, skóra staje się jędrniejsza, ramiona wyglądają zdrowiej. Po kilku intensywnych treningach zaczniesz wyglądać szczuplej, a Twoje nogi zachwycać będą wymodelowanym kształtem.

Dzięki regularnym treningom nie tylko poprawisz kondycję, równowagę i koordynację, ale też wyraźnie wzmocnisz organizm i zwiększysz elastyczność stawów. .
Ponadto przyspieszysz metabolizm, co wpłynie pozytywnie na Twoją wagę. Dodatkowe korzyści ze skakanki to niski  koszt urządzenia, szybkie efekty i możliwości gimnastyki, zarówno w domu jak i na zewnątrz.

Jak często trenować na skakance?

Na początek polecam Ci przyzwyczaić ciało do tego typu ćwiczenia. Przez pierwsze dwa tygodnie trenuj 2-3 razy na tydzień. Na przykład w poniedziałek, środę i piątek po pół godziny. Dopiero później zacznij zwiększać intensywność treningów.

Codzienne ćwiczenia świetnie wpłyną na Twój ogranizm. Polepszy się Twoje samopoczucie i kondycja psychiczna, a ponadto zwiększy się wydolność oddechowa.  Regularnymi ćwiczeniami na skakance wymodelujesz sylwetkę, spalisz tłuszcz, a co najważniejsze utrzymasz efekty przez długi czas.

Kto nie powinien skakać na skakance?

Osoby z dużą nadwaga i otyłością powinny uważać ponieważ mogą pogłębić problemy ze stawami. Skakanie odraza się również osobą z niewydolnością sercową i problemami z krążeniem. Jeśli jednak nie należysz do tej grupy osób powinnaś już teraz łapać skakankę i skakać! Powodzenia!

2 thoughts on “Co daje trening na skakance

  • 9 września 2015 at 08:30
    Permalink

    ja już skacze od jakiegoś czasu 😛 Uwielbiam :*

    Reply
  • 10 września 2015 at 00:59
    Permalink

    Lepiej skakać szybko czy powoli?

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *